De support van ParkingPro streeft naar een zo goed mogelijke oplossing van uw vraag! Speciaal hiervoor hebben we een online knowledge base gemaakt met een overzicht van hoe het systeem in elkaar zit en een ticketsysteem, zodat uw vraag overzichtelijk bij ons binnen komt. Dit ticketsysteem kunt u vinden via deze link: parkingpro.freshdesk.com
Let op tijdens het indienen van een vraag of melden van een probleem dat u dit zo volledig mogelijk dient in te vullen, eventueel met behulp van een schermafbeelding. Hierdoor kunnen wij u weer spoediger en vollediger van dienst zijn!
Met ons team zorgen wij voor duidelijke communicatie en een goede afhandeling van uw vraag.
Contact opnemen met de support van Parkingpro kan via onderstaande kanalen:
Tickets: parkingpro.freshdesk.com
E-mail: support@parkingpro.nl
Tel: (+31) 6 – 118 428 87 ma-vrij 09:00 – 17:00
Office | The Netherlands – Hilversum (HQ)
Zeverijnstraat 6
1216 GK Hilversum
Nederland
(Hilversum Business Centre)
+31 (0)6 8150 2905(sales)
info@parkingpro.nl(sales)
support@parkingpro.nl(support)
ParkingPro – Nederland – KvK: 64368521 – BTW: NL855637080B01 onderdeel van Booking Services B.V.