Het Parkingware systeem is volledig geïntegreerd in de Parkingpro Cloud . Door het plaatsen van bijvoorbeeld slagbomen, speedgates, QR lezers, kentekencamera's bij de toegang tot de parkeerplaats, kan de parkeerder volledig geautomatiseerd toegang krijgen tot de parkeerplaats.
07 oktober 2021
Gezien de 2e Covid 19 golf hebben wij besloten bezoeken aan klanten en bezoeken bij ons op kantoor tot nader order uit te stellen. Gezien wij en onze klanten veel interacties kunnen hebben met reizigers vinden wij het onverstandig om te veel reisbewegingen te maken. Uiteraard zijn wij telefonisch en via videocall beschikbaar.
https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus
19 oktober 2020
ParkingPro is zeer content met de flexibiliteit van het Hilversum Business Centre tijdens de Corona crises. Na jaren van huren bij het HBC van kleine kantoor unit in de beginjaren tot aan een hele verdieping is flexibiliteit key. Samen denken aan oplossingen voor de toekomst, ook op korte termijn tijdens de Corona crises. Het HBC heeft zich met het oog op de toekomst zeer goed ingezet voor ParkingPro. Ook een kantoor nodig? Klik op de link hieronder.
01 mei 2020
Wij begrijpen uw bezorgdheid over het missen van uw SBI code op de lijst en snappen dat de kosten gewoon door blijven gaan. Wij krijgen momenteel veel vragen binnen over missende SBI codes van sectoren die wel degelijk worden getroffen door de maatregelen van de Overheid. Het is belangrijk deze codes in kaart te brengen en te melden bij het ministerie van Economische Zaken en Klimaat. Hier worden de codes voorgelegd en beoordeeld. Via de volgende link kunt u uw SBI code doorgeven en motiveren.
(www.rvo.nl/signaal)
Deze regeling staat nog open tot 26 juni waardoor alle aspecten van de regeling continu in de gaten worden gehouden. Dit is niet noodzakelijkerwijs het laatste wat we zeggen over deze regeling. Kijk ook of uw onderneming in aanmerking komt voor een van de andere regelingen uit het pakket via:
https://www.rvo.nl/subsidie-en-financieringswijzer?filter3=32069
01 april 2020
Het coronavirus COVID-19 maakt de (reis)wereld zoals wij die kennen in korte tijd onherkenbaar. Ten eerste gaan onze gedachten uit naar hen die getroffen zijn door de aandoening, en gaat onze dank uit naar de zorgverleners.
Door economische onzekerheid, gesloten grenzen en vlieglijnen die niet langer operationeel zijn is de reisindustrie – en hierdoor het luchthaven parkeren – hard geraakt.
Desondanks horen wij van jullie dat jullie er alles aan doen om jullie klanten te voorzien van de goede dienstverlening die zij gewend zijn. Zij keren uit alle windstreken terug en contact is hierbij bijna onvermijdelijk. Met het oog op een onzekere toekomst doe je je best om je klanten zo goed mogelijk bij te staan, ondanks de risico’s die je daar zelf bij loopt. Wij vinden dat dit best benoemd mag worden.
De situatie is ongekend ingrijpend voor de parkeerondernemingen, die een primair proces rondom de luchthavens faciliteren. Ook de overheid erkent deze ingrijpende werkelijkheid. Wij raden iedereen aan om in contact te treden met de diverse overheidsinstanties en hun eigen accountant of fiscaal adviseur. Vele overheidsmaatregelen zijn nog in de maak, maar de omlijningen worden wel al duidelijk: De Maatregel Noodfonds Overbrugging Werkgelegenheid (NOW), de verruiming van Borgstelling MKB (BMKB) voor (bancaire)leningen en bijzondere uitstel van betaling bij de belastingdienst.
Normaliter ontmoeten wij graag onze klanten en partners persoonlijk, maar gezien de huidige situatie is virtueel werken een noodzaak en wordt er alleen nog op afstand gewerkt. Een voorzorgsmaatregel die ons allen helpt om ieders veiligheid zoveel mogelijk te waarborgen: Iedereen heeft immers de verantwoordelijkheid om bij te dragen aan een minimale verspreiding van het coronavirus. Met hetzelfde hoge serviceniveau blijven wij telefonisch, via email en Whatsapp voor je bereikbaar. Op deze manier denken wij maatregelen te nemen om verspreiding tegen te gaan en veilige werkplekken te bieden voor ons team. Wij danken je voor je steun en begrip.
We begrijpen dat de beschikbaarheid van onze dienst belangrijk voor je is. Al onze servers vallen onder contract bij grote datacenters die professioneel omgaan met COVID-19. Ons eigen team ontmoet elkaar nu alleen virtueel, en hanteert ook de richtlijnen van het WHO en het RIVM met betrekking tot sociale contacten. Daarbij kan het technisch team zijn werk met betrekking tot het online houden van ParkingPro volledig op afstand uitvoeren.
We wensen jou, je collega’s en naasten in deze periode veel sterkte en gezondheid toe.
20 maart 2020
Het kabinet heeft op 17 maart 2020 extra steunmaatregelen bekendgemaakt voor het bedrijfsleven om zodoende de negatieve effecten van het coronavirus zo goed mogelijk te compenseren. Deze maatregelen komen boven op de reeds eerder genomen maatregelen.
19 maart 2020
Wegens de ontwikkeling rondom het Coronavirus hebben wij bij ParkingPro besloten om een werk vanuit huis beleid te implementeren in onze organisatie en volgen wij de richtlijnen van het RIVM. Bijzondere of extra aanvragen zullen op een later moment beantwoord worden. Wij wensen u en de mensen om u heen een goede gezondheid. Team ParkingPro
13 maart 2020
Docusign is nu geïntegreerd binnen ParkingPro om het voor de klanten eenvoudiger te maken om documenten te ondertekenen. Scannen en posten is hierbij niet meer nodig. U kunt eenvoudig uw handtekening zetten met uw muis of vinger.
Bomen, water, koolstofemissies; de milieu-impact van papierproductie voor gebruik in document intensieve zakelijke workflows is aanzienlijk en vermijdbaar. In een tijdperk waarin bijna al het andere digitaal is, is er duidelijk een veel betere manier.
7 november 2019
ParkingPro is gekozen uit 1000+ startende ondernemingen in de provincie Utrecht van afgelopen 5 jaar als zijnde meest innovatieve start-up. Uit deze ondernemingen zijn wij in het software segment toegetreden tot het expert panel van 4 bedrijven. Criteria waren:
-Is het product schaalbaar?
-Is het een nieuw en innovatief product of proces?
-Brengt het werkgelegenheid met zich mee?
-Heeft het internationale marktpotentie?
wordt vervolgt…
6 november 2019
Vanaf heden is eCurring gekoppeld met ParkingPro. Als u inlogt met uw financial login, dan kunt u binnenkort uw eCurring activeren. Dan worden uw facturen automatisch geïncasseerd door ParkingPro. Mocht u hulp nodig hebben bij het activeren dan kunt u contact opnemen met onze support desk.
30 oktober 2019
ParkingPro heeft vanaf heden een koppeling met Outstanding24 voor het debiteurenbeheer.
Zij zullen alle zaken overnemen mbt debiteuren en crediteuren beheer.
10 oktober 2019
Na de introductie van onze /m (mobiele versie) van ParkingPro hebben wij alle feedback verwerkt in onze Native App. Digitaal aannemen, meerdere foto’s maken zonder problemen, digitaal de handtekening zetten, GPS om de rit te loggen, kilometerstanden, QR scannen en live de reservering razendsnel wijzigen voor bijvoorbeeld retour vluchtnummers en tijden. Alle data, foto’s en handtekeningen komen in uw media tabblad bij uw reservering (live) in uw ParkingPro systeem. Zowel voor Valets als Shuttles te gebruiken.
01 oktober 2019
Onze nieuwste plugin is nu direct te downloaden in de WordPress Plugin Directory. Zoek simpelweg op ParkingPro bij “nieuwe plugin”. Kleuren en teksten zijn simpelweg in te stellen in WordPress zelf zodat de plugin helemaal in de eigen huisstijl kan worden getoond. De plugin werkt middels een API met uw ParkingPro systeem en zal de beschikbare producten incl de afbeeldingen en tarieven tonen. Bij het doorboeken zal deze data worden meegegeven aan het normale reserveringsformulier.
https://profiles.wordpress.org/parkingpro/#content-plugins
16 september 2019
Ons nieuwste reserveer formulier PRO is vanaf 1 oktober 2019 te verkrijgen. Dit formulier heeft een geheel andere opbouw en is samen met de ParkingPro Widget een tool om uw website een meer professionelere look and feel te geven. Velden zijn naar wens weg te halen om meer conversie te behalen. De selecties zijn beter zichtbaar en de tarieven worden getoond binnen de product blokken. De prijsopbouw blijft rechtsboven in beeld bij scrollen zodat uw klanten direct weten wat de gekozen producten en opties kosten.
Bekijk de tarieven op de tarieven pagina en stuur uw verzoek naar support@parkingpro.nl.
10 september 2019
Office | The Netherlands – Hilversum (HQ)
Zeverijnstraat 6
1216 GK Hilversum
Nederland
(Hilversum Business Centre)
+31 (0)6 8150 2905(sales)
info@parkingpro.nl(sales)
support@parkingpro.nl(support)
ParkingPro – Nederland – KvK: 64368521 – BTW: NL855637080B01 onderdeel van Booking Services B.V.